مقايسه رئال و بارسا در زمان لاپورتا
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, :: 11:17 :: نويسنده : علي شجاعي

مقايسه رئال و بارسا در زمان لاپورتا

 

خوان لاپورتا، رئيس سابق باشگاه بارسلونا اين روزها درقاره آمريکا به سر مي برد و با حضور درکنفرانس هاي مختلفي درمورد مدل و سبک کاري بارسلونا به صحبت مي پردازد.

 

     او بعد از سفر به مکزیک، اکنون در السالوادور به سر می برد. او در گفت و گویی طولانی با روزنامه «ال گرافیکو» به مقایسه مدلها و سبکهای کاری رئال و بارسا پرداخته.

روزنامه آ.اس هم بخشی از صحبتهای لاپورتا را بازتاب داده. رئیس سابق باشگاه کاتالان در گفت و گو با ال گرافیکو گفت:« تسلط بارسلونا بر رئال مادرید در سال 2003 شروع شد. این را به این خاطر که در آن سال من به ریاست باشگاه رسیدم نمی گویم، دلیل من این است که از همان سال ما به تیم های پایه ای بها دادیم ولی رئال مادرید، همان شیوه ای که بارسلونا سالها قبل پیاده می کرد را دنبال می نمود.»

لاپورتا ادامه داد:« به علاوه ما به ثبات مدیریتی بیشتری رسیده بودیم.تصور کنید که در طول 7 سال ریاست من در بارسلونا، رئال 5 رئیس عوض کرد و من با 5 نفر به عنوان رئیس رئال مادرید آشنا شدم که همه آنها افراد خیلی خوبی بودند که من رابطه دوستانه خوبی با آنها داشتم ولی این گویای آن است که مادریدی ها برنامه های نه چندان روشنی رو به آینده داشتند.»

رئیس سابق باشگاه بارسلونا یکی از بهترین لحظاتش در سمت ریاست باشگاه بارسلونا را برد 2-6 مقابل رئال دانست و گفت:« یکی از بهترین لحظات من به عنوان رئیس بارسا برد 6-2 در برنابئو بود. در آن روز واقعا احساس غرور کردم، در حدی که حتی نمی توانستم احساسم را درمقابل رئیس باشگاه رئال ابراز کنم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: